Wizards: Wand of Epicosity
When the Wizard of Darkness awakened, it was up to one man to defeat him. When that man was accidentally killed by one idiot, Tobuscus (or person of extremely low intelligence), the responsibility of becoming an AWESOME WIZARD fell onto him by default!
When the Wizard of Darkness awakened, it was up to one man to defeat him. When that man was accidentally killed by one idiot, Tobuscus (or "person of extremely low intelligence" - gently put), the responsibility of becoming an AWESOME WIZARD fell onto him... by default!
Wizards: Wand of Epicosity is a thrilling, fast paced Tower Defense game with magic, zombies, and a teleporting castle.
The Wizard of Darkness sends forth his undead hordes and it is up to you and your allies to defeat them.