Wolfstride Golden God Edition
The ultimate prize for aspiring Golden God champions: this bundle includes the Wolfstride base game, exclusive wallpapers showcasing the game's stunning art, the OST featuring over fifty unique tracks, and a script giving fans unique insights into the game.
The ultimate prize for aspiring Golden God champions: this bundle includes the Wolfstride base game, exclusive wallpapers showcasing the game's stunning art, the original soundtrack featuring over fifty unique tracks, and a script giving fans unique insights into the game's development over time. Whatever it is about Wolfstride that draws you in, this is one way to get even more of it!