Wolfstride Golden God Edition
Najlepsza nagroda dla graczy aspirujących do miana czempionów Złotego Boga (Golden God): ten pakiet zawiera podstawową wersję gry Wolfstride, niedostępne nigdzie indziej tapety z przepiękną grafiką z gry, oryginalną ścieżkę dźwiękową z ponad 50 wyjątkowymi utworami oraz scenariusz, który da graczom niezwykły wgląd w rozwój gry w miarę upływu czasu. Cokolwiek przyciąga Cię do Wolfstride, z tym pakietem dostaniesz tego jeszcze więcej!