Wolfstride Golden God Edition
Hevesli Golden God şampiyonları için en büyük ödül: Bu paket Wolfstride ana oyununu, oyunun büyüleyici çizimlerini gözler önüne suran özel duvar kâğıtlarını, elliden fazla benzersiz şarkıyı içeren orijinal oyun müziklerini ve hayranlara oyuna dair özel bilgiler sunan bir senaryoyu içeriyor.
Hevesli Golden God şampiyonları için en büyük ödül: Bu paket Wolfstride ana oyununu, oyunun büyüleyici çizimlerini gözler önüne suran özel duvar kâğıtlarını, elliden fazla benzersiz şarkıyı içeren orijinal oyun müziklerini ve hayranlara oyunun gelişim sürecine dair özel bilgiler sunan bir senaryoyu içeriyor. Wolfstride'da senin ilgini çeken her neyse, daha fazlasını elde etmenin iyi bir yolu!