Womanizer
Victor is sure that he is able to seduce any girl with just a glance, but he faces an almost impossible task. The charming heartthrob made a bet with his best friend that within a week he would sleep with five girls from the city's rhythmic gymnastics team, which had recently won national competitions. Will the star athletes be able to resist an experienced womanizer?
A spicy adventure turns into a tense detective thriller when a serial killer appears in the city. By a strange coincidence, the maniac chooses victims only from the girls that Victor has seduced.
Will Victor win the bet with the lives of these girls on the line? Will he ever want to stop in his endless chase for lust and connect with one of the girls? Will he be able to protect his chosen one from the insane killer? The answers to these questions depend on the decisions made by, you — the player.