Workshop Rush
Workshop Rush throws you into a chaotic carpentry shop turned obstacle course. Maintain your balance, dodge tricky obstacles, race against time, and reach the finish line without falling!
Workshop Rush throws you into a chaotic carpentry shop turned obstacle course. Maintain your balance, dodge tricky obstacles, race against time, and reach the finish line—without falling!
Jump across wooden crates, time your steps through spinning arms, and carefully cross fragile planks. This workshop rewards not just speed, but precision and control. Every corner is packed with danger. Every move counts.