World of blind
In the dark game, you can discover different animals and natural environments through the sounds coming from the surroundings, and unlock related achievements.
In the game, you can simulate the movement of blind people, such as using a broom to move left and right in front of you to sense whether there are obstacles in front.
If you don't like not being able to see anything, you can press the Q key on the keyboard to light a small torch.
The size of the flame can be changed with the number in the lower right corner of the game. The larger the number, the larger the illuminated range.
For more shortcuts, just open the main menu and click on the key settings to see them.