World of blind
W grze w ciemności możesz odkrywać różne zwierzęta i naturalne środowisko poprzez dźwięki dochodzące z otoczenia, a także odblokowywać związane z tym osiągnięcia.
W grze możesz symulować ruchy osób niewidomych, na przykład używając miotły do poruszania się w lewo i prawo przed sobą, aby sprawdzić, czy przed tobą nie ma przeszkód.
Rozmiar płomienia można zmienić za pomocą liczby w prawym dolnym rogu gry. Im większa liczba, tym większy zasięg oświetlenia.
Możesz nacisnąć klawisz Shift, aby włączyć tryb biegu, lub klawisz ctrl, aby włączyć tryb powolnego poruszania się.