World of blind
Karanlık oyunda, çevreden gelen sesler aracılığıyla farklı hayvanları ve doğal ortamları keşfedebilir ve ilgili başarımların kilidini açabilirsiniz.
Oyunda, görme engelli insanların hareketlerini simüle edebilir, örneğin önünüzde engel olup olmadığını algılamak için süpürge kullanarak sola ve sağa hareket edebilirsiniz.
Hiçbir şey görememekten hoşlanmıyorsanız, klavyedeki Q tuşuna basarak küçük bir el feneri yakabilirsiniz.
Alev boyutunu, oyunun sağ alt köşesindeki sayı ile değiştirebilirsiniz. Sayı ne kadar büyükse, aydınlatma menzili de o kadar geniş olur.
Daha fazla kısayol için ana menüyü açın ve tuş ayarlarına tıklayarak görebilirsiniz.