World of Goo
Beautiful and surprising, the millions of Goo Balls who live in the World of Goo are curious to explore - but they don't know that they are in a game, or that they are extremely delicious.
Welcome to the multiple "Game of The Year" award-winning puzzle game - World of Goo. Drag and drop living globs of goo to build structures, bridges, cannonballs, zeppelins, and giant tongues.