World of Goo 2
Buduj mosty, wznoś wieże, terraformuj teren i napędzaj latające maszyny w oszałamiającej kontynuacji wielokrotnie nagradzanej gry World of Goo. Ten świat jest piękny, niebezpieczny i stale się zmienia.