World of Goo 2
Çok sayıda ödül kazanan World of Goo'nun bu büyüleyici devam oyununda köprüler inşa et, kuleler dik, araziyi şekillendir ve uçan makinelere yakıt sağla. Güzel, tehlikeli, gelişen bir dünya.