Star Trek x World of Warships: dowódca Gowron
Ta ograniczona czasowo oferta na zestaw DLC ważna jest tylko od 17 lipca do 8 sierpnia 2024 i można ją tylko odblokować dla kont World of Warships stworzonych poprzez EGS.