​​Star Trek​ x World of Warships: Komutan Jean-Luc Picard
U.S.S. Atılgan'ın Kaptanı Jean-Luc Picard güvertede ve Birleşik Gezegenler Federasyonunun prensiplerini korumaya hazır. Onu bir Bilim Kurgu Uzay kalıcı kamuflajı ile birlikte Amerikan filonuza ekleyin.