​​Star Trek​ x World of Warships: Commander Sela
Ruthless and cunning, Romulan Commander Sela has arrived in World of Warships to sow chaos and sacrifice whatever is necessary to bring victory to the Romulan Star Empire. Add her to your Japanese fleet now along with a Sci-Fi Space permanent camouflage.