​​Star Trek​ x World of Warships: Commander Spock
Science officer Spock has arrived in World of Warships, bringing the principles of cold logic and stoic rationality to your bridge. Add him to your American fleet now along with a Sci-Fi Space permanent camouflage.
Science Officer Spock has arrived in World of Warships, bringing the principles of cold logic and stoic rationality to your bridge.
This time-limited exclusive DLC bundle is only available from June 17 through August 08, 2024, and can only be unlocked with World of Warships game accounts created through EGS.