30.000 Doblon
Savaşta istikrarlı olmak ve yeteneklerinizi sergilemek, herhangi bir gemi türünü mali yatırım yapmanıza gerek kalmadan araştırmanıza olanak tanır. Doblonlar oyunu oynamayı daha keyifli hâle getirebilir ve hedeflerinize çok daha hızlı ulaşmanıza yardımcı olur.