World of Warships - Frosty Celebration Pack
Premium Pan Asya kruvazörü Ning Hai : Dümenine geçin, buzlu denizleri havalı bir şekilde keşfedin.
5x Noel Baba'nın Hediyesi kutusu : Bu hediyeleri açarak kaynak yığınlarından Premium gemiye çeşitli ürünler alın.
Bu DLC'nin içeriği sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulan World of Warships hesapları için geçerlidir.