World of Warships — gamescom Camo Pack
Bu sınırlı süreli özel DLC sadece 23 Ağustos ile 6 Eylül 2022 tarihleri arasında sunulmaktadır ve sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarında kullanılabilir.