Godzilla vs. Kong: Team Godzilla
Throw in your lot with the ancient reptilian kaiju as he wages the war of Titans in the seas of World of Warships. Fans of the fictional Titan can enjoy a multitude of Godzilla-themed in-game goodies!
You can have an unlimited number of identical Godzilla vs. Kong Commanders simultaneously.
This time limited exclusive DLC is only available between 19-26 August 2022, and can only be used with World of Warships game accounts that were created through Epic Games Store.