Godzilla vs. Kong: Team Kong
Join forces with Kong as he battles with his ancestral nemesis on the waves of World of Warships. Fans of the fictional Titan can enjoy a multitude of Kong-themed in-game goodies!
You can have an unlimited number of identical Godzilla vs. Kong Commanders simultaneously.
This time limited exclusive DLC is only available between 19-26 August 2022, and can only be used with World of Warships game accounts that were created through Epic Games Store.