Godzilla vs. Kong: Drużyna Kong
Możesz posiadać nieograniczoną liczbę identycznych dowódców Godzilla vs. Kong jednocześnie.
To ograniczone czasowo, ekskluzywne DLC jest dostępne tylko od 19 do 26 sierpnia 2022 roku i może być wyłącznie użyte przez konta gry World of Warships stworzone poprzez Epic Games Store.