Godzilla Kong'a Karşı: Kong Ekibi
Aynı anda sınırsız sayıda birbirinin aynısı Godzilla Kong'a Karşı Komutanına sahip olabilirsiniz.
Bu sınırlı süreli özel DLC sadece 19 ile 26 Ağustos 2022 tarihleri arasında sunulmaktadır ve sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarında kullanılabilir.