Warhammer 40,000: Grimdark Camouflage Pack
Coat your fleet in Grimdark camouflages representing different factions of the Warhammer 40,000 universe: Chaos’ Primordial Annihilator, the Orks’ “The Red Threat,” the Imperial Navy’s Protector of the Faith, and the Black Templars’ “The Eternal Crusader.” Each camouflage has a unique visual style, as well as economic and combat bonuses.