Warhammer 40,000: Grimdark Camouflage Pack
Ten ograniczony czasowo ekskluzywny dodatek DLC będzie dostępny wyłącznie w dniach 1-7 czerwca 2022 r. i można go używać wyłącznie z kontami w grze World of Warships utworzonymi za pośrednictwem Epic Games Store.