Warhammer 40,000: Grimdark Camouflage Pack
Filonu Warhammer 40,000 evreninin farklı fraksiyonlarını temsil eden Grimdark kamuflajları ile donat: Chaos'un Primordial Annihilator'ı, Ork'ların "The Red Threat"i, Imperial Navy'nin Protector of the Faith'i ve Black Templar'ların "The Eternal Crusader"ı. Her bir kamuflajın özgün bir görsel tarzı, ayrıca ekonomik ve savaş açısında bonusları vardır.