World of Warships × hololive production: Darmowy pakiet
Zapoznaj się z Vtuberkami z naszej najnowszej kolaboracji dzięki temu darmowemu dodatkowi DLC. Zawiera on kilka nowych, żwawych kamuflaży hololive production, a także dostęp do łańcucha misji w grze, które pozwolą ci wybrać wyluzowaną Shishiro Botan lub niesforną Shirakami Fubuki. Możesz też liczyć na mnóstwo dodatkowych premii ekonomicznych i kamuflaży!
Dostęp do czteroczęściowego łańcucha misji, w którym nagrodą finałową jest wybór między dwoma japońskimi dowódczyniami z 6 punktami umiejętności: Shishiro Botan lub Shirakami Fubuki.
Obie dowódczynie są wyszkolone do Hashidate i posiadają własne ścieżki dialogowe.
Ten ograniczony czasowo, ekskluzywny dodatek DLC będzie dostępny wyłącznie do 18 maja 2023 r. i można go używać wyłącznie na kontach gry World of Warships utworzonych za pośrednictwem Epic Games Store.