World of Warships × hololive production: Ücretsiz Paket
Bu ücretsiz DLC ile son işbirliğimizdeki VTuber kızlarla tanış. DLC, bazı yeni hololive production kamuflaj haricinde sana rahat Shishiro Botan ya da deli dolu Shirakami Fubuki tercihini sunacak oyun içi bir görev serisine de erişimi kapsıyor. Ayrıca birçok ekstra ekonomik bonus ve kamuflaj da göreceksin!
İki Komutan da Hashidate için eğitilmiştir ve kendilerine özgü seslendirmeleriyle gelirler.
Bu sınırlı süreli özel DLC yalnızca 18 Mayıs 2023 tarihine kadar sunulacaktır ve sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarıyla açılabilecektir.