Warhammer 40,000: Imperium of Man Commander Pack
Commander Justinian Lyons XIII with 10 skill points. He is trained for Hashidate and can be assigned to Japanese ships.
Commander Augustin Riegerwald with 10 skill points. He is trained for Hermelin and can be assigned to German ships.