Warhammer 40,000: Imperium of Man Commander Pack
Dowódca Justinian Lyons XIII z 10 punktami umiejętności. Jest wyszkolony do Hashidate i może być przydzielony do japońskich okrętów.
Dowódca Augustin Riegerwald z 10 punktami umiejętności. Jest wyszkolony do Hermelin i może być przydzielony do niemieckich okrętów.