Warhammer 40,000: Imperium of Man Commander Pack
10 beceri puanı ile Komutan Justinian Lyons XIII. Hashidate için eğitim aldı ve Japon gemilerine atanabilir.
10 beceri puanı ile Komutan Augustin Riegerwald. Hermelin için eğitim aldı ve Alman gemilerine atanabilir.