World of Warships — Niech żyje Król
Panuj na morzach stanowczo, ale z klasą, dowodząc trzema różnymi okrętami Royal Navy, z których każdy oferuje unikalny styl rozgrywki. Ponadto otrzymasz cały dzień konta premium Warships na dobry początek.