Kolekcja kamuflaży noworocznych
Wzbogać swój arsenał o ten świąteczny pakiet, w którym znajdziesz wszystkie kamuflaże o tematyce noworocznej, jakie odwiedzają nasze porty w każdy zimowy, świąteczny czas, od powstania World of Warships. Oferuje idealny sposób na zwiększenie liczby PD w bitwach i wpasowanie się w świąteczny tłum!