World of Warships × Popeye: darmowy pakiet
Marynarz Popeye i jego stary rywal Bluto trafiają do World of Warships, aby wyrównać rachunki!
Zrób zapasy szpinaku i przygotuj się do walki: to darmowe DLC zapewni Ci dostęp do ekskluzywnego łańcucha misji, aby zdobyć dowódcę Popeye lub Bluto. Oprócz misji otrzymasz również 3 kontenery Więcej nagród ekonomicznych!
Dostęp do pięcioczęściowego łańcucha misji, którego ukończenie nagrodzimy wybranym przez Ciebie dowódcą Popeye lub Bluto. Obaj są wyszkoleni na amerykański pancernik Colorado i posiadają 6 punktów umiejętności.
To ograniczone czasowo, ekskluzywne DLC jest dostępne tylko od 1 do 30 czerwca 2023 roku i może być odblokowane na kontach World of Warships utworzonych na Epic Games Store.