World of Warships × Popeye: Ücretsiz Paket
Temel Reis ve ezeli rakibi Kabasakal kozlarını paylaşmak üzere World of Warships'e geldi!
Sınırlı süreli bu özel DLC sadece 1 ila 30 Haziran 2023 arasında sunuluyor. Ancak Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesapları tarafından açılabilir.