World of Warships — Sims B
Coated in majestic jet-black with tasteful highlights of polished silver, Sims B is elegance itself on the wild seas of World of Warships. Pick up this package if you want to enjoy the famed American Tier VII destroyer and flaunt your impeccable sense of style while you’re at it.
Sims B is an agile master of maneuvering and providing active support to her teammates. This ship is swift in everything she does—from her movement speed to her rate of fire, as well as her turret traverse speed. She is certainly your ship of choice if explosive gameplay holds appeal.
Sims B is a standalone Premium ship. The only difference in comparison to her standard counterpart—Sims—is the color scheme of her permanent camouflage.
If you have Sims and become the owner of Sims B during the Black Friday 2022 event, you will also obtain a special combat mission that can be completed playing both ships. The special combat mission for these ships can be obtained only once per account during Black Friday 2022.