World of Warships — Sims B
Okraszony majestatycznym, kruczoczarnym kamuflażem z pięknymi wstawkami z polerowanego srebra, Sims B jest ucieleśnieniem elegancji na dzikich morzach World of Warships. Zgarnij zestaw, jeśli lubisz ten słynny amerykański niszczyciel VII poziomu i przy okazji pofolguj swojemu poczuciu estetyki.
Sims B to zwinny mistrz manewrów i aktywnego wspierania sojuszników. Okręt jest szybki we wszystkim, co robi — począwszy od poruszania się, poprzez szybkostrzelność artylerii, do szybkości obrotu wież. Zdecydowanie spodoba się każdemu, kto lubi pełną akcji rozgrywkę.
Jeśli posiadasz już Sims i wejdziesz w posiadanie Sims B w trakcie wydarzenia Czarny Piątek 2022, otrzymasz także specjalną misję bojową, którą wypełnić można zarówno jednym, jak i drugim okrętem. Specjalna misja bojowa dla tych okrętów może zostać zdobyta tylko raz dla konta w trakcie wydarzenia Czarny Piątek 2022.