World of Warships — St Louis Halloween Edition
Pick up this bundle to get American cruiser St. Louis along with its very steampunk permanent camouflage “Igor”—complete with paddle wheels and tesla coils—and the monster-hunting ship’s very own demonic Commander, Mephisteufel.
Permanent camouflages only change the ship exterior and do not provide any economic or combat bonuses.
If you already have this ship in your Port, you will not receive any compensation for it.
This DLC is not compatible with accounts created outside of the Epic Games Store.