World of Warships – St Louis Halloween Edition
Zgarnij ten zestaw, by zdobyć amerykański krążownik St. Louis wraz z jego steampunkowym stałym kamuflażem Igor, który udekoruje go w koła łopatkowe oraz transformatory Tesli, a także polującym na potwory demonicznym dowódcą, Mephisteufelem.
Ten dodatek DLC nie jest kompatybilny z kontami utworzonymi poza Epic Games Store.