World of Warships × Transformers: Autobot Camo
Stand with Optimus Prime in his struggle to put an end to Megatron’s tyranny by treating your fleet to a large heap of rare Autobot Ark camouflages. The Autobot Ark camouflage has a unique visual style, and it provides economic and combat bonuses.