Kamuflaż World of Warships × Transformers: Decepticon
Ten ograniczony czasowo ekskluzywny dodatek DLC będzie dostępny wyłącznie do 13 lipca 2022 r. i można go używać wyłącznie z kontami w grze World of Warships utworzonymi za pośrednictwem Epic Games Store.