World of Warships × Transformers: Decepticon Kamuflajı
Bu sınırlı süreli özel DLC yalnızca 13 Temmuz 2022 tarihine kadar sunulacaktır ve sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarında kullanılabilecektir.