World of Warships × Transformers: FREE Container
Celebrate the arrival of World of Warships’ latest collaboration with TRANSFORMERS by opening up a complimentary “The Transformers: The Movie 35th Anniversary” collection container.
The contents of each container are determined randomly at the moment it is opened on the basis of the chances indicated above.