World of Warships × Transformers: DARMOWY kontener
Świętuj nadejście najnowszej inicjatywy partnerskiej World of Warships i TRANSFORMERS, otwierając gratisowy kontener kolekcjonerski „The Transformers: The Movie 35th Anniversary”.
Zawartość każdego kontenera jest ustalana losowo w momencie jego otwarcia na podstawie wskazanego powyżej prawdopodobieństwa.