World of Warships – Wakatake Halloween Edition
W zestawie znajduje się japoński niszczyciel III poziomu w trwałym, steampunkowym kamuflażu „Blade” oraz tajemniczy dowódca Abraham V. Hellsinger.
Ten dodatek DLC nie jest kompatybilny z kontami utworzonymi poza Epic Games Store.