World of Warships — Wakatake Halloween Edition
Bu paket, steampunk temalı kalıcı Blade kamuflajı ve gizemli Komutan Abraham V. Hellsinger ile birlikte gelen, üzerinde araştırma yapılabilir Japon Kademe III tanksavarı alıcılarına sunuyor.