World of Warships × Warhammer 40,000: Free Pack
In addition to the ship, you will get a haul of grimdark camouflages representing different factions of the Warhammer 40,000 universe: Chaos’ “Primordial Annihilator”, the Okrs’ “The Red Threat”, the Imperial Navy’s “Protector of the Faith,” and the Black Templars’ “The Eternal Crusader”.
This time-limited exclusive DLC is only available between 25-31 May, 2023, and can only be unlocked with World of Warships game accounts that were created through Epic Games Store.