World of Warships × Warhammer 40,000: Darmowy pakiet
Ten ograniczony czasowo, ekskluzywny DLC jest dostępny tylko od 25 do 31 maja 2023 roku i może być użyty wyłącznie na kontach gry World of Warships stworzonych poprzez Epic Games Store.