World of Warships × Warhammer 40,000: Ücretsiz Paket
Gemiye ek olarak filonu Warhammer 40,000 evreninin farklı fraksiyonlarını temsil eden kapkaranlık kamuflajlar ile donat: Chaos'un "Primordial Annihilator"ı, Ork'ların "The Red Threat"i, Imperial Navy'nin "Protector of the Faith"i ve Black Templar'ların "The Eternal Crusader"ı.
Bu sınırlı süreli özel DLC sadece 25 ile 31 Mayıs 2023 tarihleri arasında sunulmaktadır ve sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarıyla açılabilir.