Warhammer 40,000: Imperium of Man Commander Pack
Fall in under the battle standards of the Emperor of Mankind and wage eternal war on the heretics under the diligent command of valiant naval officer Justinian Lyons XIII and pious Black Templar Sword Brother Augustin Riegerwald, both with unique voiceovers.